Pátek 12.1.
ČJ - úkol:
1) Čtení - slabik, slov, vět + doptávání se na porozumění (čtecí karta č. 7)
MA - úkol:
1) Procvičování sčítání, odčítání, dopočty
Knihovna - jdeme v pondělí, ještě bez kartičky. Všichni mají odhlášenou svačinku, dejte dětem vlastní jídlo prosím.
Dnes chybělo 10 dětí, ubývají každým dnem, prosím, i když jsou děti doma, nepodceňte prosím každodenní čtení. V průběhu týdne jsem zjistila, že před Vánocemi děti četly mnohem lépe, než po návratu do školy, pletou se písmenka, nejdou číst slova s uzavřenou slabikou. Dnes začala diagnostika čtení v naší třídě, bude pokračovat do doby, než odečtou všechny děti, tzn. pokud přijdou po nemoci, může se stát, že budou číst v nejbližším možném dni, kdy paní učitelka bude mít volno ...
Přeji hezký víkend a všem marodům brzké uzdravení, VD.
Co jsme dnes dělali?
1. hodina ČJ
Procvičování čtení s porozuměním (SL str. 32/text + 34/1 otázky s tajenkou). Hledání stejných slov, vykreslování stejnou barvou (SL str. 34/2). Psaní tiskacích slov (Pís str. 29/ dokončení).
2. hodina ČJ
Čtení slov s předložkami - kontrola D.Ú. (list/ čtvrtek). Rozdělování vět na jednotlivá slova (SL str. 35/ boční lišta). Psaní slov z přeházených písmenek psacím písmem (Pís str. 26/3 poslední řádky).
ČJ - odkaz pro hodinu:
J,N - postřehování na rychlost: https://wordwall.net/play/66466/091/542
3. hodina MA
Opakování učiva, slovní úkol, součtové trojúhelníky, evidence tvarů a barev, číselná řada (MA str. 64/ celá). Dopočty do 10 a rozpoznávání geo tvarů (POČ str. 16/ celá). Párování papučí a dětí (MA 63/7 + dramatizací ve třídě). Proběhla diagnostika čtení.
MA - odkaz pro hodinu:
Sčítání a odčítání do 10, přiřazování: https://skolakov.eu/matematika/1-trida/scitani-a-odcitani-do-10/pocitani-do-10/priklady1.html
4. hodina HV
Dechová a hlasová cvičení, práce s říkankou Bílá barva - rytmizace, rytmická cvičení s dřívky. Opakování písní, nová píseň Šel zahradník do zahrady.
HV - odkazy pro hodinu:
Šel zahradník do zahrady: https://www.youtube.com/watch?v=1GwKr75tvVw
Šel zahradník do zahrady, jiná verze: https://www.youtube.com/watch?v=ixNROZCbjLc