Úterý 10.9.
ČT,PS - úkoly:
1) Psaní - přepis slabik a slov + slov z luštěnky (Pís str. 5/ poslední 3 řádky)
2) ČT - 10 min nahlas
3) Dnes mi Kubíkova maminka poslala zásobu Kinder obalů - tak nemusíte pořizovat vajíčka navíc, mám již pro všechny děti :-).
Co jsme dnes dělali?
1. hodina ČJ
Slabiky, slova, věty - čtení slov, určování počtu slabik a hádanky na přečtená slova (UČ str.6/3). Práce s básničkou Odlet vlaštovek (PS str.3/1 a úkoly a,b, závěrečná společná recitace s ukazováním). Oddělování slov a ukazování obrázků jednotlivých ptáků (PS str.3/2). Rozdělování slov na slabiky (PS str.3/4). Obrázkové rébusy (PS str.3/5).
ČJ - odkazy pro hodinu:
Pěnkava: https://www.youtube.com/watch?v=-42T9030VcU
Slavík: https://www.youtube.com/watch?v=qbc5ba85dvU
Špaček: https://www.youtube.com/watch?v=BeBR0SZf24I
Čáp: https://www.youtube.com/watch?v=qluF83rEdxg
Vlaštovka: https://www.youtube.com/shorts/5BJNfCo0ALs
2. hodina MA
Pětiminutovka do 15 (cvičně na Máju). Autobus - společný se zástupci cestujících ve formě červených a modrých vršků (MA 9/6 - červené údaje v okéncích značí počet cestujících, kteří se dívají z okének během cesty na příští zastávku). Stavím stavby a hledám plány (MA 9/8). Dřívková geometrie - tvořím obdélník z 10 dřívek a pokládám otázku: Který z obdélníků je větší? Řešíme vnitřek obdélníků, tedy obsah čtvercových políček. Zjišťujeme a diskutujeme (MA 8/4).
3. hodina PL
Poučení o BOZ, prohlídka bazénu, šaten, teoretická příprava na hodiny plavání.
4. hodina
ČT,PS: Čtení s porozuměním a vzpomínkou na prázdniny - Loučení s prázdninami (Čít str. 8). Psaní - slabik (Pís str. 4/ be, bé, bě).