Úterý 13.2.
ČJ - úkoly:
1) Čtení - slov, otázek, vyznačování odpovědí na otázky (list/ úterý)
2) Psaní - opis slov (Pís str. 13/dokončení)
HV - úkol:
Od tohoto pololetí dochází ke změně v rozvrhu, HV se přesouvá na středu, PČ bude bývat v pátek. Připomínám písničku do třídního kola hudební soutěže, děkuji.
Co jsme dnes dělali?
1. hodina ČJ půlená
Čtení dopisu, vyhledávání a barevné vyznačování jmen osob, zvířat, míst (SL str. 48/červ). Přiřazování obrázků ke slovům (SL str. 48/mod). Psaní jmen s velkým písmenem na začátku Jana, Míla, Jára, Vítek, Julie, Amálka (opis z tabule do sešitu Český jazyk, od posledního zápisu vynecháváme poslední řádek).
2. hodina ČJ
Čtení otázek, vymýšlení odpovědí (práce ve dvojicích, SL str. 49/ boční lišta). Doplňování slov do vět, vyhledávání slov, která označují jídlo (SL str. 49/2+3). Přepis slov psacím písmem -kolo, komár, korále, raketa (do sešitu Český jazyk, od posledního zápisu vynecháváme jeden řádek).
3. hodina MA
Procvičování +,- do 10 (viz odkaz s výsledky na Máju). Součtové trojúhelníky a neposedové (MA 9/7+8). Autobus (MA 10/2 - cestující již také vystupují, záleží na "hlasateli", kolik cestujících při jízdě nechá vystoupit). Psaní číslic (POČ str. 11/ nahoře).
MA - odkazy:
Odčítání: Odčítání do 10 (skolakov.eu)
4. hodina PRV
Vlastnosti materiálů - zkouška tvrdosti (PRV str. 41) - nejdříve odhadujeme a zapisujeme do prvního sloupečku náš odhad M nebo T, pak zkoumáme ve skupinkách tvrdost materiálů, kterou určujeme párátkem, kterým zkoušíme dělat vrypy a zapisujeme výsledky zkoumání do druhého sloupce. Povídáme si, proč potřebujeme, aby materiály byly různě tvrdé.
5. hodina VV
Pavouci ve tmě (voskovka, vodovky).