Jdi na obsah Jdi na menu
 


Úterý 18.6.

18. 6. 2024

ČJ - úkoly:

1) Čtení - příběhu na pokračování (domácí čtení/ úterý)

 

2) Psaní - písmenka Ww a slova s nimi (Pís str. 8+9/ další dva řádky na obou stranách)

 

V INFO deníčcích mají děti vlepené individuální výsledky diagnostiky čtení, celkové zhodnocení a vysvětlivky pošlu samostatnou zprávou.

 

Ve středu prosím všechny děti na 8.00, budeme mít ČJ + PRV + program (cena 100 Kč, hradím z TF), děkuji.

 

Co jsme dnes dělali?

2. hodina ČJ

Hláska a písmeno Ww - vyvození pohádkou A,B,C,D s Michalem (viz odkaz). Seznámení s tvary tiskacími a psacími, hledání podobností a rozdílů. Vyhledávání Ww mezi ostatními písmeny (SL str. 99/ boční lišta). Čtení části příběhu Jména (SL str. 99/ další 4 řádky + poslech písně Tereza, viz odkaz). Psaní psacích tvarů Ww (pr. list QWX/ další 4 řádky).

ČJ - odkaz pro hodinu:

A,B,C,D s Michalem - W: https://www.youtube.com/watch?v=zvZKx85Du_w

Tereza, píseň: https://www.youtube.com/watch?v=5NfJijz5crQ

 

3. hodina MA

Rozpočítání s míčkem (a zapisováním výsledků na Máju). Počítání se třemi čísly (MA 58/1). Autobus - evidence jedné jízdy, vyplnění jedné tabulky podle nastupujících osob na zastávkách (MA 58/2 polovina cv.). Výstaviště - nové prostředí (MA 58/3 - procházíme jednotlivé místnosti, číslujeme je, vstup a výstup označují šipky, nakonec kreslíme celou cestu, kdy do každé místnosti vstupujeme pouze jednou).

 

4. hodina PRV

Naše smysly - zjišťujeme informace od dětí, které si myslí, že používají smysly - co jsou to vlastně smysly, k čemu je potřebujeme. Spojování smyslů s částmi těla (PRV str. 72/1). Poznávání smyslů podle činností, které děti provádí v danou chvíli dle pokynu vyučujícího + dopisování smyslů k obrázkům (PRV 72/2). 

 

5. hodina VV

Rozdávání výkresů.