Úterý 4.3.
Úkoly:
PS - opis slov (Pís str. 7/ 5 řádků)
VV - úkol:
Prosím, aby si děti na středu přinesly 1 větší knoflík se 2 dírkami + 2 stejné větší se 4 dírkami a navléklou jehlu s nití (vše v nějaké krabičce prosím). Pokud knoflíky nebudete mít, nevadí, mám tu náhradní :-)
Co jsme dnes dělali?
1. hodina ČJ
Slova příbuzná, motivační písnička Voda voděnka (viz odkaz) + práce s kartičkami (děti se rozdělují do skupinek podle společné části slova = KOŘEN (práce na koberci se slovy z UČ str. 70/1+2+3). Vyvození slov příbuzných = slova se společným kořenem a podobným významem. Vymýšlení slov příbuzných k obrázkům (PS str. 11/2). Vodník Brekeke, píseň (viz odkaz) + práce s textem (PS str. 11/1a+c).
ČJ - odkaz pro hodinu:
Voda, voděnka: https://www.youtube.com/watch?v=5avzH0TTEkA
Vodník Brekeke: https://www.youtube.com/watch?v=CNiJqxftz60
2. hodina MA
Rozpočítání na násobení, dělení 4 (s odkazem + POČ str. 29/2+3). Stavby z krychlí, zakreslování barevných variací do plánu (MA 15/9). Výstaviště (MA 15/8). Tři čísla, z nichž 2 následují hned po sobě (MA 15/6).
MA - odkaz pro hodinu:
Dělení 4: https://skolakov.eu/matematika/2-trida/nasobeni-a-deleni/4/pocetni-trenazer/deleni/priklady.html
3. hodina PL
Kraulové, znakové nohy, potápění, kruhová dráha.
4. hodina
ČT,PS: Čtení s porozuměním - Dobrodružství veverky Zrzečky (Čít str. 82+83). Psaní - tvoření vět a jejich opis (Pís str. 6/ další 4 řádky).