Úterý 6.5.
PS - úkol:
1) Opis slov (Pís str. 25/ dalších 5ř) - děti donesou ve středu ke kontrole.
Co jsme dnes dělali?
1. hodina ČJ
Změna oprav v diktátových sešitech (píšeme se zdůvodněním). Diktát slovních spojení (párové souhlásky, pravopis i/y podle UČ str. 98/7b). Slovesa - vyvození obrázky (PS str. 33/3), vyjadřují, co osoby, zvířata a věci dělají nebo co se s nimi děje. Motivační píseň Hej, hou + doplňování vhodných sloves do vět (PS str. 33/2).
ČJ - odkaz pro hodinu:
Hej hou: https://www.youtube.com/watch?v=q7DQbLawqT4
2. hodina MA
Rodokmen (MA 38/3 + 5/nahoře, dopisujeme příjmení jednotlivých členů). Řešíme slovní úlohy o stěhování (MA 37/9a manipulativně s obrázkem paneláku s nakreslenými okýnky v jednotlivých podlažích), s koloběžkami a trojkolkami (MA 37/9b obrázkem či násobilkou). Části celku (MA 37/10 - doplňujeme třetinu a šestinu, opakujeme si, jak to bylo, když jsme rozdělovali hodiny a ciferník na třetiny, pětiny, šestiny). Sčítací tabulky (MA 37/7 - do volných políček si děti volí čísla dle uvážení a přiměřené obtížnosti).
3. hodina PL
Prsa - nácvik nohou.
4. hodina
ČT,PS: Čtení s porozuměním - O mamince (Čít str. 125), povídání si o mamince, jaká je, co umí, co ji baví (pr. list). Referáty z knih.