Jdi na obsah Jdi na menu
 


Závěrečná diagnostika čtení

18. 6. 2024

Milí rodiče,

posílám informaci k proběhlé diagnostice...

 

Každé dítě četlo 1 minutu souvislý text, který spolu obsahově souvisel. Počet přečtených slov za minutu byl převeden na procenta dle normy čtení. Žáci, kteří přečetli málo textu, četli dále, aby mohlo být ověřeno porozumění textu.

 

Četli všichni žáci. Žáci mají osvojenou správnou techniku čtení, čtyři žákyně čtou některá slova tichým skladem. Polovina žáků ze třídy čte plynule nebo plynule slabikují, ostatní děti slabikují. Technika čtení je na velmi dobré úrovni. Porozumění textu je na výborné úrovni. Většina dětí rozumí přečtenému textu a správně odpovídají na otázky k textu. Čtxři žáci přečtenému textu rozumí částečně.

 

Technika čtení:

1 žák čte plynule, 2 žáci čtou plynule s chybou, 5 žáků plynule slabikuje bez chyb, 3 žáci plynule slabikují s chybou, 6 žáků slabikuje s chybou, 4 žáci slabikují s chybou a některá slova čtou tichým skladem.

 

Porozumění:

13 žáků rozumí přečtenému textu a z toho 2 žáci samostatně reprodukují obsah přečteného textu, 4 žáci potřebovali číst text dvakrát, více návodných otázek a potom správně odpověděli na zadané otázky, 4 žáci rozumí přečtenému textu částečně, na některé otázky nevěděli odpověď.

 

Individuální výsledky si přečtete v INFO deníčcích :-).

 

S pozdravem VD.